Efterårsferie…

… ja, så holder vi efterårsferie i det lille hjem :o) Turen går til Jesperhus Resort, som det så fint hedder – meeen hæklerierne ligger ikke bare på hylden, mens vi er afsted. Nej, allerede nu er der mange tanker om, hvad de næste projekter skal bestå af.
Jeg har forelsket mig i et hæklet tæppe fra denne blog – dette zig zag tæppe er bare et must at lave.
Og nu har jeg så bestilt garn til tæppet, som skal pryde vores stue, når det er færdigt. Jeg glæder mig allerede :o)

Så nu venter jeg i spænding på at modtage mit nye garn :o)

Skriv et svar

