Idag er det….

… ikke nogens fødselsdag :o) Men derimod har min mand og jeg været sammen i 10 år idag – det er da stort :o)
I den anledning har jeg købt denne her til manden min

Hvem siger, at det altid er kvinden, der skal have blomster af manden?
Her hjemme er manden ikke så god til at komme med blomster, og det er da også lige meget, for jeg kan jo selv købe lige de blomster, jeg gerne vil have :o)

Om kort tid har vi 2 års bryllupsdag, så mon ikke der er en lille ting til mig – og måske til gemalen :o)

Skriv et svar

