Surprise…

Igår havde jeg arrangeret et surprise party for min mand. Jeg havde inviteret familie, venner og kollegaer – og han havde slet ikke fattet mistanke – ret godt gået, synes jeg selv.
Han fylder 30 år på onsdag, så jeg synes der skulle noget helt specielt til.
Sammen med mine forældre og svigerforældrene fik vi lavet god mad, handlet drikkevarer, dækket op i de lejede lokaler – og så var der jo alle de dejlige mennesker, som ville være med til at fejre ham.

Som sagt har han slet ikke fattet mistanke gennem hele forløbet – og det er faktisk omkring 1/2 siden, jeg skrev rundt og bad familie, venner og kollegaer afsætte dagen til dette surprise party.
Min mor ringede i sidste uge og spurgt, om vi ikke ville med på Hereford i Aalborg og spise, da hun havde vundet et gavekort derind til. Og han havde svaret ja – det ville vi da gerne. – Dette var så bare et dække for selve festen. Fredag ringede min mor så igen til ham for at aftale med ham, at vi skulle hente mine forældre i kantinen ved min mors arbejde – og også den hoppede han på.
Da vi så kører derned igår og næsten er ved feststedet, kommer to af vores venner så gående – og det kan manden ikke helt forstå. Han er lige ved at lugte lunten, men ikke helt alligevel.
Vi får parkeret – min mor kommer ud og henter os – ind ad døren vi går – og SURPRIIIISEEEE råber de alle sammen – super fedt :o)
Jeg har hele dagen været nervøs for hans reaktion, men han er glad for overraskelsen og synes det er meget imponerende, at jeg har kunne arrangere det uden at han har fattet mistanke – men nøøøøj hvor har det til tider også været svært ikke at måtte sige noget.

Det var en helt fantastisk aften – og jeg er sikker på det er et dejligt minde for ham – og ikke mindst for os andre også.

Nu er vi hjemme igen – efter at have overnattet hos mine forældre.
Datteren sover stadig i barnevognen – og vi slapper af på sofaen med en skål slik (eller skålen er næsten tom).

Jeg håber, i alle derude har haft en skøn weekend – og fortsat god weekend herfra :o)

Skriv et svar

