En heldig kartoffel…

… Ja, eller noget i den retning :o)
Det er i hvert fald sådan jeg føler lige nu. Grunden hertil er flere ting – bla.
Vi satte i efteråret vores hus til salg, da vi gerne ville have noget større, og meget gerne tættere på Aalborg. – Huset blev solgt i december efter omkring 2 1/2 måned på boligmarkedet – HUURRAAAA!!
Vi skulle jo så finde et andet hus – og vi havde endnu ikke fundet noget, da vores eget blev solgt. Vi har kigget på lidt forskelligt på nettet, men ikke rigtig fundet noget særligt. En søndag tog vi så til åben hus, og snusede lidt til et hus, som måske kunne være interessant. Mandag havde vi vores forældre med ude og se huset, og tirsdag var købsaftaslen på vores nye hus underskrevet ;o)

Jeg er pt. ansat i et barselsvikariat, som stopper først i marts, men idag var jeg så så heldig, at jeg har fået min ansættelse forlænget i først omgang resten af året – JUUUBBIIIIII!!!

Så idag er jeg rigtig glad :o)

Rigtig god dag til alle derude.

2 tanker omkring “En heldig kartoffel…

Skriv et svar

