Kontaktlinser eller mangel på samme…

Jeg har ikke så godt erfaring med de kontaktlinser længere…
Jeg har brugt dem i mange år efterhånden, og der plejer ikke være nogle problemer med dem, men inden for de sidste par uger, har jeg på mystisk vis “mistet” 2 stk. linser.

Hvordan det lige er gået til, det ved jeg faktisk ikke – utroligt, men sandt :o)

Jeg har begge gange kløet mig i det ene øje (faktisk det samme øje begge gange), og har derefter ville tage dem ud, men da jeg så vil tage dem ud, kan jeg ikke finde linsen i mit venstre øje…. meget mystisk!
Jeg kan ikke mærke den inde i øjet, så derfor må de være faldet ud, men jeg plejer nok at kunne mærke, når de er på vej ud af øjet, så derfor kan jeg ikke helt forstå det.

Altså den kan jo ligesom ikke bare gemme sig inde bag øjet – i så fald har jeg pt. 2 linser derinde ;o)

Oh well – godt jeg har mine briller – selvom jeg bedst kan lide at have kontaktlinser i på arbejdet. Så må jeg i gang med at bestille nogle nye.

Andre der har oplevet noget lignende??

Skriv et svar

