Blog award

Uuhhh – jeg har fået min allerførste Blog award :o)

Det er denne her

og jeg har fået den af Mutti Spagutti – tusind tak.

Awarden kan gives videre til 5 blogs med max 100 faste læsere.

Jeg giver awarden videre til:

– Mig og Maya
Heidi har de skønneste ideer – jeg er især vildt med hendes små hæklerier.

– MalleQ
En super spændende blog, hvor der er rigtig god inspiration at hente.

– Bella og Bror
Her finder du en blanding af fine hæklede sager og sødt syet tøj.

– Lysesød
Her er de fineste hæklede kager.

– Hyggekisten
En skøn blog med kreative ideer og hyggelige indslag fra hverdagen.

En tanke omkring “Blog award

Skriv et svar

