En elefant kom marcherende

Et stk elefant er endelig færdig – den var egentlig hæklet færdig for flere måneder siden, men monteringen tog lidt længere tid (jeg synes tit, det er sjovere at hækle end at montere de forskellige dele).

Elefanten er til en lille pige, som kom til verden først i februar.
Og idag skal vi endelig ud og se der bette vidunder, og så skulle elefanten jo være færdig ;o)


4 tanker omkring “En elefant kom marcherende

  1. Sikke en smuk elefant,flot arbejde,og en hyggelig blog du har.
    Jeg er ny i blogland,har fået en award,som jeg har valgt at give videre til dig,håber du kigger forbi og henter den hos mig- hundemoster

  2. Hej igen. UPS. Undskyld, jeg kan se du har fået en award, det kunne jeg ikke se fra min mobil, jeg syntes nu stadig du fortjente den, så glad for at en anden har tænkt på dig

Skriv et svar

