Endelig…

Ja, så blev jeg langt om længe færdig med Smølfen :o)
Det tog sin tid, må man sige – nok mest fordi jeg ikke lige kunne tage mig sammen til at lave det sidste – hvilket kun var øjnene.
Der var en del overspringshandlinger ind over… Der findes så mange fine ting på diverse blive, som jeg gerne vil prøve.
Men nu kan jeg endelig sige, at min Smølf er færdig, og den næste er snart på vej, da min mor har bestilt en Gammel Smølf ;o)
Opskriften er fundet hos Heidi.

Nu med billeder af den blå fyr ;o)
(knap så gode, da de er taget med mobilen)

En tanke omkring “Endelig…

Skriv et svar

