Pakken er ankommet

Så kom min pakke, og som lovet får i et billede af indholdet ;o)

Det er mærker til at sy på mine kreationer – og de kom lige i tide til, at der kan komme et på det nuværende projekt, som skal være færdig til søndag. Men mere om det projekt senere.

Om lidt går turen til frisøren – det blir godt :o)

En tanke omkring “Pakken er ankommet

  1. Ej hvor er de fine…jeg husker tydeligt fornemmelsen i maven, da jeg fik mine egne mærker for 1. gang. Faktisk er det lidt som 1. gang hver gang jeg bestiller….for jeg kommer altid til at lave dem om….ha ha ;O)

    De er super fine og jeg er sikker på de giver et lille pift til dine kreationer. Hvis du syr tøj, vil jeg give dig et lille fif til også at komme størrlser i…du kan se det her: http://hosfrkjensen.blogspot.com/2012/01/kan-du-du-heller-aldrig-holde-styr-pa.html

    Kærlig hilsen Betina

Skriv et svar

