Kun lige begyndt

En af mine kollegaer viste mig en hækle opskrift på nogle fine pude, og sådan en var jeg nødt til at prøve at hækle.
Så igår var jeg omkring garn butikken nær mit job og finde noget garn, for der var jo ikke noget i gemmerne, der kunne bruges ;o) (det er vist sjældent, når jeg finder nye større projekter, der skal afprøves – kender du det?)
Nu er jeg så kommet i gang – jeg er ikke så langt endnu, men når først man har fundet rytmen i mønstret, så går det bare derudaf.
Når jeg så engang er færdig, skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg lige gør, når den samlede del skal syes sammen med stoffet (som jeg iøvrigt endnu ikke har fundet).
Nogle ideer til hvordan man gør det??

Skriv et svar

