At huske…

Jeg skriver til tider mange huskelister.  Så er der styr tingene – og jeg glemmer ikke noget (som regel da).

Idag er ingen undtagelse.
Og så er det da lidt hyggeligt at lave huskelister ;o)

Laver du også huskelister?

3 tanker omkring “At huske…

  1. Kan ikke leve uden lister, har dog fundet verdens bedste app til android, den hedder Wunderlist og er ganske gratis. Der kan jeg lave lister og sætte deadlines på og det bedste af det hele er at den kan deles med gemalen, så er det bare at sætte igang. Intet mindre en fantastisk.

  2. Jeg har selv lige hentet ColorNote (også til Android) – så den er jeg lige ved at prøve.

    Wunderlist er hermed downloaded ;o)

    Men der er nu et eller andet med de der to-do lister, som er skrevet i hånden ;o)

Skriv et svar

