Vil du smage?

Tag en kage ;o)

Kaj kagen.

 Kaj er hæklet efter Helenes opskrift.
Jeg har ændret en smule på opskriften – bla. ved at hækle det indvendige i munden (det lyserøde).

Et stykke lagkage og en træstamme.

Cupcake med kiwi

Cupcake med bær

Appelsincupcake

Multifarvet cupcake

Alle kagerne er en del af en bestilling fra min kære svigerinde.
Da hun i april havde fødselsdag, hæklede jeg en cupcake. Den blev hun så glad for, at hun straks bestilte nogle flere. Nu blev det så til lidt mere end cupcakes – bare sådan for sjov.

Tulle er helt tosset med Kaj kagen, så jeg er vis nødt til at lave endnu en, så hun også har en Kaj.

Imorgen skal alle kagerne gives – måske de kan muntre lidt op på en dag, som ellers bliver sørgelig – det håber jeg ihvertfald.

Det endelige kagefad

Kagefadet er fundet i Søstrene Grene til ikke ret mange basører. Så er det lidt sjovere at aflevere alle kagerne.

Jeg skal også have mig et kagefad, så jeg kan have fine kager til at stå i mit snart færdige hjem :o)

2 tanker omkring “Vil du smage?

  1. De ser meget lækre ud- jeg ar også lavet Kaj-kagen og min datter er bare SÅ glad for den. Den skiller sig sådan ud blandt alle de andre- har du set kagemønstrene fra Ønskefeén – der er ret mange søde. Knus Heidi

Skriv et svar

