Fristet eller hvordan jeg hurtigt kan bruge alt for mange penge

Lidt søgen på Google her til aften første mig til en webshop, som sælger perler og diverse andre ting til lav selv smykker.
Jeg har længe leget med tanken om at lave lidt smykker selv – især fordi jeg elsker smykker som er anderledes eller som jeg ved, det ikke er alle der har.

Jeg har her til aften brugt laaang tid på at udforske stort set alt på denne side, og jeg har hurtigt konstateret, at det kan blive en dyr affære – også selv om priserne ikke er de største, og måske endda meget rimelige. Men når de så er det, så kan man jo lige så godt smide lidt mere i kurven…

Jeg har endnu ikke afgivet en bestilling, men hold nu op det er fristende.

Billederne er fra billigeperler.dk

En tanke omkring “Fristet eller hvordan jeg hurtigt kan bruge alt for mange penge

  1. Åh ja, jeg kender det godt, hvordan sådan en netbutik med billige sager frister en til at købe mere og mere. Jeg elsker også at lave mine egne unikke smykker, så jeg ved præcis, hvordan det kribler i fingrene på dig, når du besøger sådan en perlebutik. 🙂
    Glæder mig til at se/høre, hvad det bliver til.

Skriv et svar

