Dukketæppe – og en dukke uden tøj…

En tilfældig luren på alle de fine blogs på min blogroll, ledte mig en dag forbi Tines skønne blog – og dette tilbud.
Det var da et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til 🙂

Tænk sig at der er nogen, der hækler sådan et fint tæppe og bagefter giver det væk bare sådan uden videre – hvor heldig har man lov til at være?

Jeg sendte fluks en besked afsted – og vupti var tæppet mig. Eller rettere sagt, så var det jo egentlig Tulles og hendes dukkers nye tæppe.

Posten kom hurtigt med tæppet – og sikke fint det er :o)
Jeg er vild med det – og mon ikke selve teknikken bag tæppet er noget jeg endda skal prøve af (når tiden engang bliver til det).

Dukke Lise luner sig under tæppet.

Lige nu sidder dukke Lise med tæppet over sig, da hun ingen tøj har på – og hun skal jeg ikke fryse 🙂
Dukke Lise skal have nyt tøj – så jeg er gået i gang med at hækle en ny trøje til hende. Tulle har bestilt en gul trøje, så det prøver jeg at efterleve med diverse granrester.

En tanke omkring “Dukketæppe – og en dukke uden tøj…

Skriv et svar

