Løve, armbånd og nyt projekt

For lang tid siden kom en sød kollega med et lille hæfte til mig fra Hendes Verden. Hæftet var fyldt med små søde opskrifter på hæklede stjernetegn. Hun er vist mere til strikkerier, så hun tænkte, at det nok var noget for mig.
I sjov sagde hun så, at jeg da kunne lave hendes stjernetegn (løven) som “tak”.
Det gjorde jeg da lige, men oveni flytning og renovering af hus, så var den endnu ikke blevet færdig.
Nu er den lavet færdig, og hun blev rigtig glad – og samtidig fik jeg dette hjemmelavet armbånd (hun er også en kreativ sjæl)

Og nu – ja nu er der gang i et nyt projekt. Men det må i vente ned at høre nærmere om ;o)

Taget i aftenlys – deraf den dårlige kvalitet.
En tanke omkring “Løve, armbånd og nyt projekt

  1. Super! Der er faktisk tit rigtig gode opskrifter i Hendes Verden. Jeg kan godt huske tillægget med hæklede stjernetegn, selvom jeg ikke liiige fik hæklet nogen 🙂
    Jeg melder mig som fast læser på din blog.

Skriv et svar

