Juuuuubbbbiiiiiiiii

Endelig lidt gode nyheder herfra 😉
Jeg er blevet fastansat på min nuværende arbejdsplads, hvor jeg indtil nu har været i en tidsbegrænset stilling.
Det er nu dejligt ikke længere at skulle tænke på at søge jobs – og så det en dejlig julegave (omend en lidt tidlig en af slagsen) 😉

Eller har der været lidt stille her på bloggen de seneste uger.
Der er sket en del ting herhjemme, så tiden, lysten og energien har ikke rigtig været der til at blogge.

Jeg får dog kigget med rundt omkring hos jer alle, men ikke rigtig skrevet en hel masse – og det kreative lider også.
Men jeg håber snart det vender – kreativiteten er så småt på vej tilbage 🙂
En tanke omkring “Juuuuubbbbiiiiiiiii

Skriv et svar

