Starter forfra

Ja, efter indbruddet i bilen på vej på ferie, har jeg savnet alle mine opskrifter.
Jeg havde blandt andet en lille notes bog, hvor jeg skrev små opskrifter ned i, men den er væk – og alle mine nedskrevne opskrifter er også væk.
Så nu starter jeg forfra… Mon jeg kan huske, alt hvad der var deri…
Og tænk sig min tegneblok – og mine Staedtler tusser er også væk.
Det betyder, at der skal indkøbes nyt, så jeg lurer lidt rundt omkring på nettet, om der mon er noget at spare.
Kender du mon en side med Staedtler, hvor der kan spare lidt?
Skriv et svar

