Blogger-appen

Den driver mig til vanvid!!!!

Er der andre derude i blogland, som også har problemer med den??
Jeg kan ikke uploade billeder fra min mobil med den uden den melder fejl og lukker programmet ned. Og det indlæg, jeg så var ved at skrive, gemmer den – men den bliver ved med at skrive, at den gemmer og jeg kan ikke åbne indlægget. Indelægget bliver heller ikke registreret på min blog – altså jeg kan ikke se det, når jeg er på bloggen på pc.

Hvad sker der lige for det??

Nu har jeg i protest hentet en anden blogger app, som pt. ser ud til at fungerer 🙂
Nu sidder jeg bare her og er glad for jeg ikke har betalt for blogger-appen.

Jeg har også sendt en fejlrapport til google – men får man overhovedet noget ud af det?!?

Skriv et svar

