Hæklet nøglesnor

For et stykke tid siden skrev jeg dette indlæg, mens jeg var ved at komme mig ovenpå en omgang maveonde.Nøgleringen er nu færdig – det har den faktisk været et stykke tid – jeg har bare ikke fået den vist her på bloggen.Den er også i brug – den er dog ikke helt som i mine tanker. – Den er lidt slatten, så jeg tænker, at den næste model, jeg laver, skal hækles i dobbelt garn, så den bliver lidt mere stiv i det.
Men lige nu har jeg gang i så meget andet, så det må vente – og den fungerer jo egentlig fint nok ;-)Jeg bliver nok bare en anelse selvkritisk 🙂

Hæklet nøglesnor
Med lille hjerte
Skriv et svar

