Just ankommet

Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker at få pakker – både overraskelser og så dem, som jeg selv har bestilt.
Det er så hyggeligt at modtage – åbne og se, hvad der gemmer sig deri 🙂
Denne gang er det en pakke, som jeg selv har bestilt. Den er fra et sted, hvor jeg elsker at shoppe – det er dog lang tid siden, jeg har bestilt derfra sidst – og derfor fik jeg tilsendt en rabatkupon, og så kan jeg da ikke lade være med at købe lidt.
Er du nysgerrig, hvor jeg har handlet og klik her.
Nogle gange kører de nogle tilbud – eller man får et eller andet med oveni sit køb.
Denne gang fik jeg et makeup sæt med. Det er ikke fordi jeg bruger en masse makeup, men det er da lidt sjovt med sådan et sæt.

Pakken med det lilla bånd
Tilføj billedtekst
Eye shadow
Blush og pudder
Til læberne

Skriv et svar

