Liiidt tralvt

– eller måske bare for mange planer…
Ja, jeg har pt. mange ideer og planer, som skal være færdige til juleaften – nogle fordi de skal være julegaver, som jeg lige kom i tanke om i noget, der minder om sidste øjeblik. Andre fordi planen er, at de skal være en del af julebordet.

Julegaverne er disse kurve fra Yarnfreak – en ekstra lille gave til vores forældre.

Hæklet kurv

Jeg kunne godt tænke mig at pynte årets julebord med følgende:

Billedet er lånt her

Billedet er lånt her

Suppleret op med røde julekugler, hæklede hjerter og måske lidt hæklede snefnug.
Året juledug bliver højst sandsynlig hvid, så jeg tænker, at disse ting vil passe fint dertil.

Men da jeg pt. kun har hæklet et juletræ, så har jeg en anelse travlt – og så det er nok heldigt nok, at vi ikke bliver mere end 7 juleaften, så bordet ikke bliver så stort – og derfor bliver mængden af pynt derpå også derefter.

Billedet af det første juletræ kommer en af de nærmeste dage 🙂

Mon jeg når det – tja, det er jeg pt. ikke helt sikker på.
Men nu vil jeg svinge hæklenålen og ihvertfald få lavet lidt på julegaverne ;o)

Skriv et svar

