Julebordet

Det er ikke altid tingene bliver, som de er planlagt til.
I et tidligere indlæg fortalte jeg om de store planer for julebordet – og at jeg var en anelse presset. Jeg håbede på at kunne nå det, men jeg må idag sande, at det gjorde jeg ikke.

Julebordet blev stadig flot og julet – bare ikke lige som jeg havde forestillet mig.
Nu har jeg så sat mig for, at næste år starter jeg tidligere med julehæklerierne, så de kan være færdige i god tid. Men lad os nu se – hvis jeg kender mig selv ret, så kommer det også bag på mig næste år, at julen igen står for døren.

Ved den store dækserviet skal Tulle sidde.

Simpelt med små julestjerner, røde julekugler og lidt grankogler.

Og de levende lys.

Skriv et svar

