Spooky

Vi havde jo indbrud i bilen, da vi skulle på efterårsferie, og da min mobil var i bilen, blev den også stjålet.
Den anden dag var jeg så inde på min Dropbox via computeren og ligge lidt ting ind. Og da jeg idag henter app’en til min nye telefon – og den er installeret og startet op, ser jeg til min forskrækkelse, at der ligger billeder af mennesker jeg ikke kender :-/
Jeg havde egentlig helt glemt, at jeg havde Dropbox på den gamle telefon, men det var åbenbart sat sådan op, at der automatisk bliver lagt billeder fra mobil til Dropbox – hvilket vel egentlig er meget smart, men knap så sjovt, når der pludselig er billeder af nogen man ikke kender – måske de personer, som har været inde i vores bil – det ved vi jo reelt ikke…

Nu er koden til dropbox ændret – så kan de heller ikke komme til mine billeder.

Og til min overraskelse, så ligger der på Dropbox også de gamle billeder af Tulle og mine hæklerier, så er de da ikke gået helt tabt.

Skriv et svar

