Året, der gik

Et nyt år er netop startet. Og sikke et år det har været. Vi har været gennem opture og nedture. På mange punkter er det et år, jeg helst vil glemme – og pakke langt væk.
Men der er også nogle ting, som er værd at huske i det forgange år.

I korte træk har året indebåret:
* nyt huskøb -> projekt hus.
* farvel til vores gamle hus.
* kritisk sygdom i familien – vi har sagt farvel til nogle dejlige mennesker, og heldigvis fik vi lov til at beholde et kært familiemedlem
* Jeg fik endelig et fast job.

Det forgangne år har været hårdt – meget hårdt, men men modgang gør os jo tilsyneladende stærkere, ikke?
Alligevel håber jeg, at at 2013 bliver langt bedre end 2012 – jeg synes vi har taget vores tørn pt.
Jeg håber, i alle er kommet godt ind i det nye år 😉

Skriv et svar

