Hjælp til montering af hæklede dukker

I min søgen på Pinterest efter nye og spændende ideer, fandt jeg noget smart 🙂

Jeg har altid haft lidt problemer, når jeg har skulle sy dukker og bamser sammen – det med monteringen af bla. hovederne er ikke bare sådan lige til.

Men så fandt jeg en smart teknik på pinterest, som skal afprøves ved næste hæklede bamse eller dukke.

Tip så det bliver nemmere at montere hovede på hæklede dukker eller bamser.

Her kan se, hvordan det skal gøres 🙂

Godt vi har Pinterest 😉

Skriv et svar

