Starten på noget nyt

Ja, eller hvad man nu skal kalde det – for det er vel starten på et nyt år – et år, som forhåbentlig er langt bedre end det forgange. For vores vedkommende kan det næste kun blive bedre.
Jeg har bestemt mig for at året, hvor jeg runder de 30 skal være året, hvor jeg kommer i bedre form. Det mål er hermed skudt i gang.
Årets første løberute.

Jeg har allerede været ude på 2 løbeture dette år. Den første igår – og den anden idag.
Det kan mærkes i benene, skal jeg hilse og sige – og det er vel ikke så underligt, hvis jeg nu fortæller, at jeg ikke har strukket ud. Ja, det ved jeg godt, man burde – og det har en vis effekt, men det blev det ikke lige til. Og efter anden løbetur idag, kan jeg her til aften mærke konsekvenserne af det.
Oh well – lige om lidt står den på en gang massage af benene – det er tiltrængt.

Måske venter der endnu en løbetur imorgen – det vil tiden og benmusklerne kun vise.
Jeg ved godt, at man bør holde en dags pause mellem løbeturene, men nu er jeg endelig kommet i gang igen – og så skal den have gas.

Hvis i kan tyde ruten på billedet, kan i måske fornemme, at det ikke er så lang en tur – knap 3 km. Målet er klart højere, men man skal jo starte et sted 🙂
Jeg vil gerne op på 5 km – og kommer jeg i topform så gerne omkring de 10 km, men nu må vi se.

Har i også ambitioner for det nye år?

2 tanker omkring “Starten på noget nyt

  1. Flot du er kommet i gang håber du holder ved. Mine nytårsfortsæt er at skære ned for facebook og lign. og koncentrere mig mere om det huslige, indretning og det kreative. Det andet er at købe ind til en uge af gangen så jeg undgår mange af de dyre impulskøb. Indtil videre går mine fortsæt efter planen

Skriv et svar

