E for…

E kan være mange ting :
* at elske
* elefant
* eventyr
* ereolen
* elastik
* elektronik
* Europa
* eder
* envy (yes yes – engelsk inkorpereret i dagens bogstav…*)

Tja, du har sikkert fundet på nogle helt andre.

Mit fokus idag vil være på eventyr.
Det at kunne drømme sig til en helt anden verden – lade sig opsluge af en eventyrlig verden, hvor alt kan ske, og stort set ingenting er umulig, men der er alligevel en grad af sandhed og sund fornuft i eventyrere – der er stort set altid et eller andet, der relaterer til den virkelige verden.

* Jeg blev en lille smule envy (eller misundelig om man vil) i morges. Jeg er ikke stolt af det, men følelsen ramte mig. Den er væk nu – og jeg er super glad på en andens vegne.

4 tanker omkring “E for…

  1. Der er nemlig noget ganske særligt over eventyr. – Altså din slags, ikke min… ; ) Meget sjovt at vi har valgt samme emne, men med et helt forskelligt indhold.
    Hilsen Anna

Skriv et svar

