F-dagen

Fuking Fantastisk 🙂

Ej, det er nok ikke dagens ord, men det var det første, der poppede op i mit hoved.

Det andet ord, der kom til mig, var fastelavn – og det er nok fordi det snart er fastelavn.
På fredag skal vi fejre fastelavn på arbejdet. Bonusinfo er, at jeg arbejdet i et Børnehus med vuggestue- og børnehavebørn. Vi skal selvfølgelig klædes ud – også de voksne, eller i hvert fald os, der er i børnehavedelen.
Mit kostume er endnu ikke klart – det ligger på tegnebord (eller rettere sagt det ligger lagret i hjernen), så spørgsmålet er, hvordan det reelt kommet til at se ud.
Det kræver heldigvis ikke så meget, da jeg skal være fe – og egentlig bare mangler et tylskørt.
Jeg mangler nu elastik og tyl i massevis – mængdeforholdet af tyl har jeg ikke helt styr på – en 4-5 meter måske. Tja, mon ikke de kan give mig et praj om det ude i Panduro 🙂

Da kostumet endnu ikke er færdigt, kan jeg ikke flashe billeder, men i kan få nogle billede-ideer, som jeg har fundet på nettet. Hvis i heldige, så husker jeg billeder, når jeg er færdig 🙂

Udførelses ideen.

Bortset fra farverne (som jo selvfølgelig skal være lyserøde måske med et strejf af lilla), så tænker jeg det kommer til at se sådan nogenlunde sådan her ud 🙂
Billedet er lånt herfra http://www.amioamio.com/da/produkt/54183/

Måske – og hvis tiden er til det – skal skørtet tilføjes et hæklet bånd – lidt ala silkebåndet på billedet.

Til tylskørtet har jeg nogle fevinger og en tryllestav i lyserød. Et par lyserøde kinder, og mon ikke det så bliver ganske fint 😉

Nå, men torsdag har jeg tidligt fri, så der skal der handles – og eftermiddagen/aftenen skal så gå med produktur tylskørt 🙂
Jeg glæder mig til det endelig resultat – og for det så ikke er helt spildt, så kan jeg jo altid tilpasse det efterfølgende, så Tulle kan passe det 🙂 – Ellers har jeg da bare et kostume til næste år 🙂

En tanke omkring “F-dagen

Skriv et svar

