I

I som i is
– Da jeg fik min Kenwood køkkenmaskine i fødselsdagsgave, fik manden en ismaskine, som passer til. Den er endnu ikke afprøve, men måske det er denne weekend vi skal lave hjemmelavet is.

I som ideer og inspiration
– Mine ideer og inspiration kommer blandet andet fra blogverdenen, men jeg finder også rigtig mange ideer på Pinterest – det er jo fantastisk med alle de ideer og inspirationsmuligheder, der findes derinde. Hvis du har lyst, kan du finde mig derinde – tjek linket i sidebaren.

Ingenting
– Ja, som det er ud lige nu, står weekenden på ingenting, og det er i sig selv dejligt. En weekend fyldt med ingenting, men som alligevel kommer til at indeholde et eller andet spændende – måske lige bagning, måske en tur ud i det blå eller måske bare nogle timer på langs på sofaen med hækletøjet eller en film i fjernsynet. Men ingenting klinger nu meget godt i mine ører 🙂

Fundet her

2 tanker omkring “I

Skriv et svar

