Bogstavet J

J som i job…

Ja, det blir nok temaet i dagens blogudfordring.
Jeg har siden endt uddannelse i 2007 været i forskellige vikariater og tidsbegrænset stillinger – også afbrudt af barsel.
Men endelig blev jeg sidste år i oktober tilbudt et fast stilling i den institution, hvor jeg allerede var ansat i en tidsbegrænset stilling – intet mindre end fantastisk 🙂

Og der kom også et indlæg her på bloggen med den meget passende titel Juuuuubbbbiiiiii 🙂

5 tanker omkring “Bogstavet J

  1. Job – var også noget at det var det første jeg tænkte på..
    Hvor er det skønt at du har er fast ansat, jeg selv har aldrig været arbejdsløs – så ved ikke hvordan det er. Jeg har nærmere et problem, at mit job tager for meget af min kreatid…

    God søndag!

Skriv et svar

