L for….

I love to crochet 🙂

Source

Ja, jeg må vist tilstå, at jeg elsker at hækle – min mand vil nok mene, at min lidenskab for hæklerierne er lige i overkanten 🙂 Men når man nu er blevet bidt af noget, så er det lidt svært bare sådan lige at skære bare en lille smule ned.
Jeg har i hvert fald svært ved det – det indrømmer jeg blankt.
Jeg kan bruge timer på Pinterest og nettet generelt, hvor jeg kigger og søger efter diverse hækleopskrifter – ikke fordi de altid bliver realiseret, men nok mere fascinationen af hækleuniverset 🙂

Jeg må da også indrømme, at garnlageret er fyldt lidt op – måske lidt for meget, hvis man spørger manden 😉 Men det er nu rart at have et lille lager.

Mulighederne er jo uendelige 😉

3 tanker omkring “L for….

Skriv et svar

