O for…

Opskrifter – opskrifter i alle afskygninger 🙂
-> hækle
-> strikke (selvom jeg ikke kan strikke – men det kan jeg vel lære, når tiden er til det)
-> bage
-> mad
-> krea

Mulighederne er uendelige.
Jeg har lavet mig en lille notesbog, hvor jeg pt. nedskriver små hækleopskrifter på f.eks. jordbær, cupcakes, pynt til cupcakes og lign.
Ellers samler jeg opskrifter på min dropbox, da jeg af bitter erfaring har måtte indse, at opskrifter i papirsformat kan blive væk (i mit tilfælde blev de stjålet, da vi havde indbrud i bilen i efteråret).
Så nu er jeg begyndt at samle dem online – og så selvfølgelig på Pinterest, hvor jeg finder mange fine ting 🙂

3 tanker omkring “O for…

Skriv et svar

