U for…

U’et står for Ugle.
Jeg er pædagog i et Børnehus, hvor vi har taget Peter Plys’ univers til os.
Børnene er delt i 3 grupper – 2 vuggestuegrupper og 1 børnehavegruppe. Grupperne har fået navne fra Peter Plys universet. Grislingerne er de yngste vuggestuebørn, Plysbjørnene de ældste vuggestuebørn, mens Uglerne er børnehavebørnene.

Jeg er hos Uglerne – og det er derfor oplagt, at dagens bogstav U skal symbolisere Ugle 🙂

Her er lidt inspiration til kreative ugler 🙂

Source
Source

Mine fingrer kribler helt for at komme i gang med en af disse fine ugler, men jeg har lige et projekt (hvis ikke flere ;o)), som skal være færdig først – kender du det? Det der med at påbegynde et nyt projekt, inden de foregående er færdigt? 🙂

En tanke omkring “U for…

  1. Nej nej, det er der slet ingen af os der kender! ;o) det er KUN dig der går i gang med nyt inden det andet er færdigt. Det er jeg sikker på! NOT. Men sådan er det når vi bliver så inspirerede hele tiden! Skønne ugler – og hyggeligt med Peter Plys temaet i institutionen ; )

Skriv et svar

