Ø for…

Ønsker.

Jeg har jo lige haft fødselsdag, men derfor kan man jo godt have lidt ønsker – så er jeg bare klar til jul ;o)
Jeg er vild med Kählers design – her er et lille udsnit af mine Kähler ønsker :o)

Ilse Jacobsen gummistøvler.

Kay Bojesen Aben

Og så denne fine sag :o) – Da jeg desværre ikke er så langt med mine strikke-egenskaber, er jeg afhængig af en, der kan strikke – og heldigvis kender jeg en, der kender en, der gerne gider strikke ;o)
Nu skal jeg bare have bestilt garnet (når der altså lige er penge til det ;-))

Fra Hendes Verden – og her er designeren

Har i også ønsker på alle tider af året, selvom der ikke er fødselsdag eller jul? 🙂

Skriv et svar

