At lære noget nyt

Jeg har bestemt mig for at prøve noget nyt. Jeg er nok kørt lidte sur i det hækleri – eller jeg har nok nærmere lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg lige skal hækle og så er der lidt ufærdige projekter, som får lov at ligge lidt, mens jeg prøver noget nyt.
Nu vil jeg gerne lære at strikke – altså jeg kan strikke ret – det er der jo ingen ben i, men det må også gerne se lidt pænt ud og være bare sådan nogenlunde lige (hvis det er sådan man siger i fagsproget). Så her til aften har jeg sat mig med lidt garn og et par strikkepinde og strikket lidt ret – trævlet op igen og startet forfra et par gange for at få fornemmelsen af, hvordan det er og hvordan det gerne skal være.
Jeg ved ikke helt, hvad jeg ender med at skulle strikke – måske en tørklæde. Lige nu er det mere for at lære lidt teknikker :o)
Nogen forslag til nemme strikkeopskrifter skal være mere end velkomne ;o)

Skriv et svar

