Påsken og minder

Så er der endelig dømt påskeferie – FANTASTISK :o)De næste dage byder bare på afslapning og hygge med gode venner og familien. 

Kender du denne “blomst”, må du meget gerne give mig et praj 🙂
Og mon ikke der også bliver plads til lidt hæklerier. Her er mit seneste projekt – hæklet strømper – og det er hele to på, der skal hækles, da min kollega også har bestilt et par.
Jeg er dog lidt i tvivl om striberne nu også skal være der, eller der skal laves noget mere “grafisk”. Lige nu hælder jeg mest til at trævle striberne op og hækle noget andet.

Og så var der lige de hjemmelavede hindbærsnitter fra weekenden – MUMS :o)

Og så lidt om minder…Idag kunne min bror have haft fødselsdag og være fyldt 51 år. Desværre mistede vi ham sidste år – alt for tidligt til kræft. Tankerne har været hos ham idag. Tulle og jeg var et smut på kirkegården i dag med en buket tulipaner.Da han var frisk og før sygdommen tog over, var han på facebook. Hans profil er stadig tilgængelig, og idag ser jeg, at der er nogle af hans facebook-venner, som har skrevet en fødselsdagshilsen til mig. Det er en virkelig underlig følelse at sidde der og læse fødselsdagshilsner til en mand, som ikke lever længere. Nærmest surrealistisk.

En tanke omkring “Påsken og minder

  1. Mener at “blomsten” er en udendørs plante som hedder noget á la “skimmia”…..Kan fås i de fleste plantecentre ( fx. Plantorama, Bilka måske)

    Hilsen
    // CUPCAKE-STYLISTEN //

Skriv et svar

