Nyt tiltag

Endnu et pip herfra – tiden flyver afsted, og pt. bliver der ikke skrevet en hel masse her.
Jeg kigger med rundt omkring – men mere bliver det heller ikke til for tiden.

Jeg har besluttet mig for at tabe nogle kg. I første omgang sigter jeg efter 5 kg – og så nogle centimer om maven.
Det betyder, at jeg har skåret al slik, kager, sodavand og lign søde sager fra.
Jeg forsøger at holde mig til grønt, groft brød og indimellem spiser jeg kartofler, ris eller pasta.
Nu er jeg i min anden uge, og jeg forsøger nu at kombinere med lidt løb – selvom det ikke er gået helt så godt her i ugen.
Jeg har hentet en app til mobilen, så jeg kan se sådan cirka, hvor mange kalorier, jeg indtager om dagen.

2 tanker omkring “Nyt tiltag

Skriv et svar

