Jeg glæder mig…

Når man nu ikke selv kan strikke, så er det godt man kender en, der kender en, der kan – og ikke mindst giver 🙂
Jeg er så heldig, at jeg kender en, der kender en, der kan strikke – og gider strikke for mig, så nu venter jeg i spænding på det endelige resultat.
Jeg fik i dag et billede af processen og det er et godt stykke vej endnu – men jeg glæder mig.Og for det ikke skal være løgn, så har jeg allerede et par andre trøjer/cardigans og lign, som jeg gerne vil have hende til at strikke – men nu må vi se, om hun gider 🙂
I skal nok få flere billeder, når den er færdig.

Skriv et svar

