Og alligevel så langt igen

Ja, det gik ikke helt efter planen med det ufærdige projekt – jeg var ellers godt på vej med anden del af projektet, men når man nu ikke måler godt nok efter i starten og bare fortsætter for “det kan sagtens passe – jeg hiver bare lidt her og der, så går det nok“, så er det vel næsten dømt til at gå galt…
Eller galt gik det nu ikke, men det passer bare ikke i størrelsen – stykkerne er ikke brede nok, og da jeg hækler “op ad”, så er der næsten ikke andet for end at trevle op og starte forfra.
Det gider jeg ikke nu, så nu er det lagt væk for en tid, indtil jeg gider starte forfra.
Som i måske kan se, så skal det med tiden blive til en pude – nu må vi se, hvornår og hvad der bliver af puden.

2 tanker omkring “Og alligevel så langt igen

  1. Måske, Line.
    Men – for der er lige et par men'er 🙂
    – Jeg er ikke så dus med min symaskine, og jeg hopper derfor ikke lige ud i at sy monteringspuden mindre.
    – Og så synes jeg bare puden bliver så lille, hvis jeg skal til at lave monteringspuden mindre.

    Nu får vi se, hvad der sker med den. Indtil videre er den gemt væk for et stykke tid.

Skriv et svar

