Hej igen :-)

Så er jeg tilbage igen efter endt ferie – og en lille uventet blog pause.
Min kreative side har stået lidt stille, da overskuddet og energien ikke helt har været til det.
Nu forsøger jeg mig igen – og håber det kan vare ved i lang tid.
Jeg har ændret lidt på bloggens udseende og ændre titlenavnet.
Jeg har ligeledes bestilt nye navnebånd til min kreationer (de gamle navnebånd blev desværre stjålet, da vi i efteråret havde indbrud i vores bil).
De nye navnemærker er ændret til i forhold til de gamle – og de passer nu også til bloggens nye navn Made by Røgilds.
Jeg har pt. gang i et par hækleprojekter, som inden længe gerne skulle blive færdige og klar til visning har på bloggen 🙂
2 tanker omkring “Hej igen :-)

Skriv et svar

