Nyt blad

Da jeg så dette indlæg hos Stine Hoelgaard var der da ingen tvivl – jeg skulle have fingrene i det nyeste nummer af Hendes Verden – og dermed også det nye magasin Sally’s. Du kan tage et smugkig her.

Nu ligger der herhjemme på min sofa, og jeg har lige fået skimmet det – og det ser godt ud 🙂 Jeg ser frem til at bruge lidt mere tid på at studere det nærmere og prøve nogle af opskrifterne deri.
– Måske jeg skulle prøve det der strikkeri endnu engang, for der er godt nok en fin strikket cardigan deri, som ville være lækker til efteråret. Ellers må jeg jo høre min strikkedame, om hun gider strikke lidt for mig igen 🙂

Denne fine strikket cardigan ville være et godt supplment til min garderobe.

Super fin pude med skønne detaljer med knappen og orange tråd i knappen.

Denne hæklede stjerne skal afprøves – og måske med en bjælde eller to inden i,
så bliver den et sikkert baby-hit.

Ja, hvis bare jeg kunne strikke (ihvertfald bare nogenlund).

Jeg er ihvertfald positivt overrasket og venter spændt på næste nummer af Sally’s 🙂

2 tanker omkring “Nyt blad

  1. Flotte ting du har fundet. Jeg kan rigtig godt lide de fine strikkede kop varmere. Du kan da sagtens lære at strikke, det er bare at prøve sig frem. Hvis du kender ret og vrang så er du godt på vej!!!

  2. Njaaa – jeg har forsøgt mig det strikkeri for nogle måneder siden, men det bliver skævt, fordi jeg enten strikker mere og mere stramt eller det bliver mere løst jo længere jeg kommer frem.
    Det med ret og vrang har jeg ikke helt styr på.
    Jeg har dog købt en lille strikkeguide, så måske jeg skulle prøve igen og så have lidt mere tålmodighed 🙂

Skriv et svar

