Gammelt nyt

Engang for laaang tid siden var jeg så heldige at vinde en konkurrence på facebook. Jeg deltager ellers aldrig i konkurrencer på facebook, for jeg vinder aldrig, men denne gang var jeg heldig. 
Og på grund af præmien var jeg simpelthen bare nødt til at deltage.

Jeg var så heldige at vinde to sæt øreringe efter eget valg hos Stars by Tina Groth. Tina laver de fineste øreringe. Hun har nu egen webshop, og hun har nu fået tilføjet flere skønne øreringe. 
Jeg er selv helt vild med mine to sæt, og jeg skal da helt sikkert have bestilt nogle flere og udvidet mit sortiment 🙂
I kan også følge hende på facebook, hvor der indimellem er nogle fine konkurrencer. Og måske er det en af jer, der er den heldige næste gang 🙂

En tanke omkring “Gammelt nyt

Skriv et svar

