Hjemmebagt

Jeg synes, det er en fornøjelse at finde inspiration til mad og desserter rundt omkring i blogverdenen. Jeg googler tit, når jeg skal lave et eller andet, og jeg ender tit – eller vel stort set altid – på en blog, hvor der er en spændende opskrift, som jeg ender med at prøve af.
Jeg er dog ikke så god til at få taget lidt billeder af både resultatet og under selve “processen”, men ind imellem husker jeg det.
Som f.eks. idag, hvor vi har fået pitabrød til aftensmad. 
Manden er på kursus hele ugen, og derfor skal Tulle og jeg hygge med noget mad, som vi ikke altid får. Selvom lige netop denne menu nok ville kunne falde i mandens smag (ulig noget af det andet, der skal spises i løbet af ugen).
Klar til at komme i ovnen.
Jeg plejer ellers at købe pitabrødene fra Hatting – dejligt og nemt, når det skal gå lidt hurtigt. 
Men jeg kan også godt lide at lave tingene fra bunden, og nyde hjemmelavet brød.
Og når jeg så var så heldig at få en Kenwood køkkenmaskine, da jeg blev 30 år tidligere på året, er det bare blevet nemmere og hurtigere at smide en dej sammen 🙂
Opskriften er Ann-Christines med bloggen Valdemarsro. Her finder man mange lækre opskrifter, og så er det bare med at komme i gang.
MUMS!
Når Tulle er med i madlavningen bliver tingene bare lidt mere rustikke 🙂
Så er vi klar til at spise.

Skriv et svar

