Strikket

Jeg ville ønske, jeg kunne strikke – altså sådan rigtig strikke. Ikke bare en ret/vrang strik, som bliver pilskæv.
Jeg har lånt det nyeste Alt om Håndarbejde af en kollega, og se lige nogle af de skønne strikket modeller, der er deri 🙂
Dem gad jeg godt eje, men det er lidt omstændigt, når jeg ikke selv kan strikke dem.
På et eller andet tidspunkt må jeg sætte mig ned med min lille strikkeskole bog og bruge den tid, der skal til for, at det kommer til at se godt ud – det kan vel ikke være så svært, når jeg er bare nogenlunde til det der hækleri – eller hvad?!
Zebramønster
En blå skønhed

Børnestrik

Jeg er vild med uglen

Den her er også ret så fin

Skriv et svar

