Dumt, dumt, dumt

Jeg havde jo bestilt disse fine navnebånd til mine kreationer, men den anden dag, da jeg så stod og skulle bruge dem, var de som sunket i jorden… Jeg ledte overalt, men fandt dem ikke. Jeg tror måske de er blevet smidt ud med en stak reklamer, da jeg havde lagt dem i den kuvert dem kom i.
Så bestilte jeg nogle nye, men ikke fra sammen websted, for så ville jeg prøve nogle andre.

Nu har jeg så bestilt dem her – og nok egentlig troet de var lidt anderledes, end det der kom, men nu bliver det sådan det næste stykke tid. De holder trods alt rimelig lang tid herhjemme.

Halvdelen er med klister og den anden halvdel er med strygebagside.
Nu skal de prøves, og så må jeg lade være med at smide dem væk 🙂

Skriv et svar

