Like it?

Source

Mangler du også en like it knap??

Jeg er blevet rigtig glad for like it knappen på bloglovin, når jeg kigger med med alle de spændende blogs, som jeg finder. Tit fordi der er et eller andet ved bloggen, som lige fanger mig, og som jeg synes er intet mindre end fantastisk og dermed fortjener et “like it“.
Samtidig også hvis der er et eller andet ved blogindlægget, som jeg lige skal huske – og når nu hukommelsen ikke er så god, og det er altså svært at huske, hvilken blog jeg lige fandt en skøn hækleopskrift på, så er det altså mega smart med det lille hjerte ved hvert indlæg.

Og så er det bare ikke altid at den rette kommentar lige sidder i fingerspidserne, og så er det altså super med et like, som også nogle gange siger mere end ord.

Forleden i min udforskning af forskellige blogs, faldt jeg over et indlæg, som faktisk beskrev, hvordan man laver en like it knap på sin egen blog side – og jeg tænkte straks smart.

Her hos Hos Frøken Jensen så jeg ideen til, at jeg da også skulle have en like it knap, og her hos Belladotte finder du en fin vejledning på, hvordan du også får en like it knap på din blog.

Nu har jeg fået min egen like it knap – skal du også have en på din blog?

En tanke omkring “Like it?

Skriv et svar

