En gang for længe siden

Der var jeg så heldig at vinde en skøn skøn give away hos Julia. Jeg vandt hendes fine bog Julia’s Cupcakes – og idag kom den ind af døren – og så med en lille ekstra ting i form af en sød hilsen i bogen plus krymmel til kagerne.
Nu skal jeg bare have fundet tiden til at bage og så selvfølgelig vælge mellem alle de lækre kager, som gemmer sig i bogen. Men tiden den skal nok komme – og jeg glæder mig til det.
I får lige et par billeder inde fra bogen også.
Krymmel, krymmel, krymmel.
En lille hilsen.

Tilføj billedtekst.

MUMS.

Så fint og lækkert.

Skriv et svar

