Juleblade-tid

Der er jo lige nogle dage til jul endnu, men der skal jo også være tid til at forberede julen, ikke?
Jeg elsker at kigge diverse blade igennem for ideer til julen, og den anden dag købte jeg så årets første juleblad. Ikke fordi jeg plejer at købe en hel del juleblade, men jeg ved tilfældigvis at dette sikkert ikke bliver det sidste i år.
Jeg elsker julen – og så synes jeg det er fantastisk at blive inspireret til nye juleideer, som kan kombineres med den ellers så traditionelle jul.
Jeg købte Hendes Verden og her har i et lille udpluk af nogle af de skønne ideer, som jeg gerne vil afprøve i år.

Adventskransen.

Jeg er ikke sikker på at vores adventskrans bliver som på billedet, men der skal helt sikkert en dekoration på bordet stærkt inspireret af billedet.

Måske jeg endelig skulle tage mig sammen og lære at strikke.

Og så har jeg læst, at julenummeret af Alt om Håndarbejde også skulle være fyldt med skønne sager – så mon ikke det også skal indkøbes.

Hvad køber du gerne af juleblade?

En tanke omkring “Juleblade-tid

Skriv et svar

