Kreative dage

II denne weekend har der været messen Kreative Dage været i fuld sving i Fredericia, og i lørdags var jeg afsted for første gang sammen med 3 andre kreative kvinder.
Forventningerne var store – og de blev klart indfriet.
Der var mange spændende og ikke mindst inspirerende stande – og hold nu op, hvor kunne det blive en dyr fornøjelse, hvis man ikke lige tænkte en ekstra gang over, hvad man skulle have med hjem.
Jeg fik lidt forskelligt med hjem, men det må i se en anden dag, da der endnu ikke er taget billeder af det.
Herunder kan i se lidt af de billeder jeg fik set – og så var der alle de billeder, som jeg burde have taget til inspiration, men som jeg forhåbentlig har gemt i hukommelsen 🙂
Armbånd af Hama perler.

Kreativt med store Hama perler.

Juletræ af mini Hama perler.

Super fin julestjerne.

Endnu en fin julestjerne.

Hækleblade.

Skriv et svar

