Blogudfordring

I næste uge står den på blogudfordring – jeg har nemlig valgt at deltage i den blogudfordring som Zoomsnoren har taget initiativ til Mig og min hobby.

Denne blogudfordring står på en hel uge (uge 46), og det gør det lidt mere overskueligt, og samtidig er der mulighed for allerede nu at time sine indlæg, da der allerede nu er fastlagt emner for hver enkelt dag.
Overskrifterne de enkelte dage er:
Mandag: Den ting, som jeg er mest stolt af at have kreeret
Tirsdag: Mit yndlingsmateriale – fx garn, papir, fondant osv. (fibre, kvalitet m.m.)
Onsdag: Det er jeg i gang med lige nu
Torsdag: Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet
Fredag: Jeg kunne godt tænke mig at lære at…
Lørdag: Mit yndlingsværktøj, når jeg er kreativ, er…
Søndag: Mit næste projekt skal være…

Jeg glæder mig – ikke mindst til at blive inspireret af alle de andre bloggere, som deltager. Her kan du se, hvem der ellers deltager.

Har det fanget din interesse, så besøg Zoomsnoren og tilmeld dig.

En tanke omkring “Blogudfordring

Skriv et svar

